Pierwszy sekspozytywny portal dla kobiet o erotyce, seksie i intymności.
Artykuły

Zgrabne uda, kształtna pupa

Podziel się o czym chcesz przeczytać!

Wypełnij anonimową ankietę

Każda z nas, kobiet, doskonale wie, jak istotne są ładne i jędrne pośladki oraz uda. Niestety, często jest tak, że los sam z siebie nas nimi nie obdarza – jest to bowiem jedna z tych części ciała kobiety, która prawie żadnej z Polek nie satysfakcjonuje. 

Za mała, za duża, zbyt płaska, za bardzo obfita, mało jędrna – prawie każda kobieta ma tego typu kompleksy.

Często spowodowane jest siedzącym trybem życia lub przebytymi chorobami. Także ciąża nie wpływa dobrze na wygląd naszego ciała. Nie wspominając już o złej diecie, zbyt bogatej w sól, zatrzymującą w organizmie wodę i powodującą cellulit (który bardzo szybko przeradza się w cellulitis).

Jednak są sposoby, by uda i pośladki wyglądały pięknie i przykuwały męskie spojrzenia! I nie są to operacje plastyczne! Wystarczy tylko godzinkę dziennie poświęcić na ćwiczenia w domu. Efekty gwarantowane! Tylko które ćwiczenia wybrać?

Możliwości jest wiele, każda z nich ma swoje dobre i złe strony, niektóre nadają się na co dzień, a inne tylko w sytuacjach, gdy dysponujemy wolnym czasem. Oto najlepsze z nich, idealne dla każdego i na każdą aurę pogodową.

Jednym z podstawowych sposobów na poprawę wyglądu tych miejsc jest jazda na rowerze. Nie trzeba jeździć wyczynowo, pokonywać gór i wylewać z siebie wszystkich potów. Wystarczy spokojna, ale długa przejażdżka raz dziennie. Zimą też jest rozwiązanie! Wystarczy położyć się na plecach i pedałować w powietrzu.

Innym świetnym ćwiczeniem jest… wchodzenie po schodach. Zrezygnujmy z jeżdżenia windą, zamiast tego wyjdźmy z domu trochę wcześniej i zejdźmy po schodach równym, jednostajnym tempem. Przyniesie nam to same korzyści.

Powinnaś także pamiętać o tym by ćwiczyć w sytuacjach mniej oczywistych – na przykład gdy czekasz na autobus lub stoisz w kolejce do kasy. Absurd? Nieprawda! Bowiem świetnym ćwiczeniem jest zwyczajne napinanie i rozluźnianie pośladków – nikt nie zauważy, że w danej chwili pracujesz nad sobą – ale ty po pewnym czasie zauważysz efekty.

Tak naprawdę by uzyskać i utrzymać zgrabne i jędrne uda oraz pośladki wskazany jest każdy rodzaj ruchu – ważne tylko, by się ruszać i robić to w sposób przemyślany oraz w jednostajnym tempie. Nawet zwykły spacer może okazać się dobrym ćwiczeniem, jeśli tylko skupisz się na równym marszu.

 

Podziel się o czym chcesz przeczytać!

Wypełnij anonimową ankietę
Oceń wpis!
Ocen: 0 Średnia: 0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *