Artykuły

Ćwiczenia fitness na opadające piersi

Opadające z wiekiem piersi to nic dziwnego ani niespodziewanego. Tak już jesteśmy stworzone. Natury w pełni nie oszukamy, ale możemy jej trochę pomóc. Podpowiem ci jak sprawić, by piersi pozostały jędrne i urodziwe, a przy okazji nie zmalały!

Damskie pompki

Klęknij na podłodze i podeprzyj się rękami. Jeśli jest ci zbyt twardo, na początek możesz położyć pod kolana ręcznik albo koc. Rozłóż ręce na szerokość ramion. Uginaj je powoli tak, żebyś piersiami dotknęła podłoża. Następnie wyprostuj ręce. Znajdź odpowiednie dla siebie tempo, nie bądź dla siebie zbyt łaskawa, ani zbyt ostra. Zachowaj to samo tempo przez całą długość ćwiczenia, czyli około 4 serii po 10 powtórzeń.

Dociskanie dłoni

Stań mocno na nogach, wyprostuj się. Złącz dłonie na wysokości mostka. Łokcie powinnaś mieć uniesione na boki. Dociśnij dłonie do siebie i utrzymuj maksymalne napięcie przez około 10 sekund. Powtórz cały proces 20 razy.

Naciąganie taśmy / sznurka

Znajdź taśmę lub kawałek sznurka, który będziesz mogła rozciągnąć. Przeciągnij za plecami, na wysokości klatki piersiowej. Złap końce w dłonie i staraj się złączyć je (wyprostowane w łokciach) przed sobą. Dobrze, by sznurek czy taśma były na tyle krótkie, by ci to uniemożliwiały. W momencie wyczucia maksymalnego oporu, zatrzymaj się w tej pozycji na 5 sekund. Następnie się rozluźnił. Powtórz ćwiczenie 15 razy.

Łączenie łokci

Stań mocno na nogach, wyprostuj się. Oprzyj ugięte w łokciach ręce na biodrach. Staraj się złączyć łokcie za plecami (nie odrywaj przy tym rąk od bioder), jednocześnie wypychając do przodu klatkę piersiową. Ruchy nie powinny być zbyt gwałtowne. Zatrzymaj się w napiętej pozycji na 3 sekundy, następnie się rozluźnij. Potwórz proces 15 razy.

Czy warto ćwiczyć?

Zawsze warto ćwiczyć. Odpowiednie ćwiczenia potrafią nie tylko ujędrnić biust, ale i skorygować postawę. Piersi staną się delikatnie uniesione. Plusem tego wszystkiego jest fakt, że tego typu zabiegi nie wpływają na wielkość piersi, tylko poprawiają ich wygląd. Nie są też skomplikowane, trudno byłoby się w trakcie nich zmęczyć. Więc do dzieła, bo warto!

Zainteresują Cię także:

Oceń!

Nie boję się żadnych tematów. Staram się poszerzać wiedzę i dzielić nią. Swoje ciało znam jak własną kieszeń.

This article has 3 comments

  1. Vagabonda

    Dobry i efektywny zestaw! 😀

  2. freedams

    Kto by się spodziewał, że w ogóle istnieją takie ćwiczenia, dobrzy wiedzieć 🙂

  3. TosiMama

    Świetne ćwiczenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *