<< Poznaj swoje ciało
Iga      piątek, 10.11.2017

Ćwiczenia fitness na opadające piersi

Oceń ten artykuł
średnia:

4

(1 głos)

Wcale nie musisz katować się na siłowni, aby twoje piersi odzyskały swój piękny kształt. Istnieją proste ćwiczenia fitness, które świetnie na nie wpłyną.

Piersi z czasem opadają i jest to proces całkiem normalny. Pomóc im może wyprostowana pozycja w trakcie chodzenia  i przede wszystkim siedzenia. Ćwiczenia, które proponujemy, bez problemu możesz wykonywać w domu. Także w tym przypadku najważniejsza jest systematyczność. Najlepiej jest je powtarzać 3 razy w tygodniu, przez pół godziny.

 

Damskie pompki

 

Damskie pompki to bardzo popularne i skuteczne ćwiczenie zatrzymujące proces opadania piersi. Zacznij od klęknięcia na podłodze i podparciu się rękoma. Jeżeli w takiej pozycji odczuwasz dyskomfort, podłuż sobie pod kolana na przykład kocyk lub matę. Ręce rozstaw w sposób wygodny dla ciebie. Uginaj je tak, aby twoje piersi dotknęły podłogi, a następnie je wyprostuj. Wszystko wykonuj dość powoli, ale w jednostajnym tempie. Wykonaj po 3-4 serie po 10 powtórzeń.

 

Wymachy z użyciem szarfy

 

Wyprostuj plecy i stań w szerokim rozkroku (nogi muszą znaleźć się poza linią tułowia). Weź do ręki szarfę albo sznur i przeciągnij je za plecami. Trzymaj je w dłoniach na wysokości piersi. Łokcie zachować muszą kąt prosty. Łokcie przybliż do ciała i tak je zatrzymaj, natomiast rękoma wykonuj wymachy do boku. Ćwicz po 3 serie, po 10 powtórzeń.

 

Napieranie dłońmi

 

Stań w wygodnym rozkroku, wyprostuj plecy. Dłonie złącz przed sobą na wysokości klatki piersiowej. Weź swobodny, głęboki wdech i przez czas kilku sekund równomiernie napieraj dłońmi na siebie. Użyj w tym celu całej swojej siły. Następnie wypuść powietrze i rozluźnij ciało. Ćwiczenie powtarzaj w 3. seriach po 6 powtórzeń.

 

Ćwiczenia, o ile będziesz je wykonywać regularnie, spowodują ponowne uniesienie się twoich piersi. Wykonuj je nie tylko wówczas, kiedy zaobserwujesz już zmianę w wyglądzie twojego biustu, ale również profilaktycznie. Pamiętaj, że najlepiej na kondycję piersi wpłyną regularne wizyty na basenie.

 

Czytany 63 razy

Podobał Ci się ten tekst? Podziel się nim z innymi:

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież