<< Poznaj swoje ciało
Iga      sobota, 01.07.2017

Ćwiczenia fitness na opadające piersi

Oceń ten artykuł
średnia:

4

(1 głos)

Opadanie piersi jest całkowicie naturalnym procesem, na który narażone są szczególnie posiadaczki dużego biustu. Nie znaczy to wcale, że możesz się tylko z tym pogodzić. Na szczęście istnieją skuteczne ćwiczenia ujędrniające.

Aby wskazane ćwiczenia przyniosło efekt, powinno się na nie poświęcić co najmniej trzydzieści minut trzy razy w tygodniu. Warto łączyć je z ćwiczeniami fitness wspomagającymi także inne partie mięśni.

Zacznij od wykonania tak zwanych damskich pompek: uklęknij na podłodze i podeprzyj się z przodu rękoma. Sama ustal najlepszy dla ciebie rozstaw, aby było ci po prostu wygodnie. Uginaj powoli ręce tak, aby piersi dotknęły podłoża i powróć do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie należy wykonywać w jednostajnym tempie. Zacznij od trzech serii po osiem powtórzeń, a następnie wydłuż czas trwania ćwiczenia do czterech serii po dziesięć powtórzeń.

Innym ćwiczeniem przydatnym przy problemach z opadającymi piersiami, jest dociskanie ich dłońmi. Wystarczy, że staniesz swobodnie w lekkim, wygodnym rozkroku. Złącz ze sobą dłonie na wysokości klatki piersiowej, ramiona powinny być ustawione prostopadle. Weź głęboki oddech, a następnie przez kilka sekund naciskaj równomiernie na siebie dłońmi. Postaraj się to ćwiczenie wykonać ze wszystkich sił. Zrób trzy serie po sześć powtórzeń.

Jeszcze inną propozycją wzmacniającą mięśnie klatki piersiowej, jest wykonywanie ćwiczeń w pozycji siedzącej. Usiądź na podłodze po turecku, z wyprostowanymi plecami. Dłonie złóż jak do modlitwy, unieś je na wysokość klatki piersiowej, jednocześnie szeroko rozłóż łokcie. Naciskaj jedną dłonią na drugą przez około sześć sekund. Rozluźnij ręce. Ćwiczenie możesz powtórzyć kilkukrotnie.

Wykonywanie właściwych ćwiczeń wzmacniających powinno być wspomagane przez stosowanie odpowiednich kosmetyków, wybór dobrego biustonosza, a także codzienną aktywność. Z problemem opadających piersi dobrze poradzi sobie na przykład pływanie. Więc jeżeli jeszcze się wahasz, koniecznie wykup karnet na basen.

Czytany 218 razy

Podobał Ci się ten tekst? Podziel się nim z innymi:

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież