<< Poznaj swoje ciało
Iga      niedziela, 05.02.2017

Piękne piersi bez skalpela

Oceń ten artykuł
średnia:

0

(0 głosów)

Piersi pełnią ważną rolę w życiu każdej kobiety. Z jednej strony służą one do karmienia dziecka, a z drugiej – wpływają na atrakcyjność seksualną. Czas o nie zadbać!

Wbrew pozorom na piękny wygląd biustu nie musi wpływać tylko operacja plastyczna. Dobrze dobrane ćwiczenia i dopasowany biustonosz także pomogą w dbaniu o jego atrakcyjność.

Dobór biustonosza

Chociaż na pierwszy rzut oka wydawać by się mogło, że kupno biustonosza nie jest niczym szczególnie wymagającym, to jednak praktyka pokazuje, że większość kobiet nie ma stanika właściwie dobranego do swoich potrzeb. W celu idealnego dopasowania biustonosza najlepiej zwrócić się do wykwalifikowanej brafitterki. Jeżeli jednak jest to niemożliwe, przed decyzją o kupnie zrób pewien eksperyment: zapnij biustonosz na środkową haftkę, a następnie pochyl się do przodu. Jeżeli biust nie wylewa ci się z góry, a ramiączka nie wpijają boleśnie, możesz stwierdzić, że jest to dobry wybór. Poruszaj także rękoma na różne strony – dobry stanik nie powinien się przesuwać. Górne granice fiszbin powinny znajdować się za piersiami, tuż pod pachami. Biust nie może uciekać z boku, bo świadczy to o za małych miseczkach. Dobrze dobrany biustonosz pięknie uwypukli twój biust i będzie on się prezentował wspaniale nawet bez operacji plastycznej.

Domowe ćwiczenia

W celu zwiększenia atrakcyjności biustu, bardzo ważne jest wykonywanie odpowiednich ćwiczeń. Mają one za zadanie wzmocnienie mięśni piersiowych oraz mięśni przywodzących ramię. W celu wykonywania ćwiczeń zaopatrz się w gumę Thera-Band o długości od 1,5 do 2 metrów lub skakankę. Przed przejściem do ćwiczeń zawsze odpowiednio się rozgrzej, na przykład wykonując podskoki i wymachy. Dzięki unikaniu podczas ćwiczeń gwałtownych ruchów, unikniesz kontuzji. Równomierne oddychanie jest bardzo istotne, ponieważ zapobiega ono zakwaszeniu mięśni.

Pierwsze ćwiczenie polega na stanięciu na gumie, z równolegle rozstawionymi stopami na szerokości bioder i chwyceniu gumy aż do jej napięcia. Wówczas należy ciągnąć ramiona do góry, jakby głowa miała się w nich schować. Odczujesz napięcie w mięśniach naramiennych oraz barkach. Ćwiczenie powtórz 12-16 razy.

Drugie ćwiczenie już bezpośrednio wpływa na mięśnie piersiowe i naramienne. W jego trakcie stopy ponownie rozstaw na szerokości bioder, a kolana delikatnie ugnij. Złóż taśmę na pół i ponownie na pół. Prawą dłonią złap za taśmę od dołu, natomiast lewą od góry, by twoje przedramiona ustawione były do siebie równolegle, a jednocześnie oddaliły się od tułowia na 30-40 centymetrów. Taśmę rozciągnij. Policz do 12, a następnie ćwiczenie powtórz na drugą stronę.

Trzecie ćwiczenie polega na stanięciu na lekko ugiętych kolanach, ze stopami rozstawionymi na szerokość bioder. Guma musi zostać złożona na pół. Lewą dłonią złap koniec taśmy w taki sposób, by ręką się wyprostowała. Prawą dłonią złap gumę w połowie (ręka musi zostać zgięta w łokciu i przyklejona do piersi). Prawą rękę wyprostuj i naciągnij porządnie gumę. Takie ćwiczenie powtórz po 12 razy zarówno na prawą, jak i na lewą rękę.

Czwarte ćwiczenie to nieco zmodyfikowane pompki w damskim wydaniu. Gumę włóż pod pachy, natomiast jej końcówki nawiń kilka razy na dłonie. Podczas ćwiczeń guma musi być napięta. O ścianę oprzyj się w taki sposób, jakbyś robiła pompkę. W takiej pozycji wyprostuj ramiona, przy okazji pokonując opór gumy. W trakcie ćwiczeń miej cały czas napięte mięśnie brzucha. Pompki powtórz 12 razy.

W piątym ćwiczeniu musisz usiąść na gumie i symetrycznie chwycić obie jej końcówki. Odwiedź do boku zgięte po kątem prostym ręce. Odwiedzione do boku przedramiona złącz przed sobą, jakbyś chciała ukryć swoją twarz. Ćwiczenie powtórz 16 razy.

Ostatnie ćwiczenie poprawiające wygląd piersi, polega na stanięciu na lekko ugiętych kolanach i ustawieniu stóp na szerokości bioder. Następnie złóż gumę na pół i ponownie na pół, chwyć ją pomiędzy kciuk i resztę dłoni. Ręce wyprostuj wzdłuż tułowia. Gumę rozciągnij. W takiej pozycji policz do 12. Wykonanie tego ćwiczenia na początku może wydawać ci się bardzo trudne, dlatego możesz delikatnie odginać nadgarstki, co z czasem trzeba skorygować.

Aby mieć piękny biust, nie musisz poddawać się kosztownej i nieprzyjemnej operacji. Wystarczy trochę wysiłku, takiego jak dobre dobranie biustonosza oraz odpowiednie ćwiczenia, byś prezentowała się dobrze i to niezależnie od wieku. Pamiętaj także o samobadaniu piersi oraz systematycznej mammografii – w końcu twoje zdrowie jest najważniejsze.

 

Czytany 503 razy

Podobał Ci się ten tekst? Podziel się nim z innymi:

Artykuły powiązane

Jak pieścić piersi podczas seksu i nie tylko

Większe piersi bez operacji

Mały WIELKI biust!

Piersi

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież